شرایط مرجوع و تعویض کالا در فروشگاه دِت مُد

  • پوشاک بانوان در صورت مطابقت نداشتن کالا با سفارش از نظر رنگ و سایز, مناسب نبودن سایز, بدون اینکه برچسب کالا جدا شده باشد، بدون بوی بدن و عطر, کاملاً مطابق بسته ارسالی با هماهنگی پشتیبانی سایت دِت مُد, قابل برگشت می‌باشد.
  • در صورتی که کالا دچار ایراد بوده یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشته باشد، هزینه عودت کالا برعهده فروشگاه دِت مُد می‌باشد، بنابراین پس از بازگشت کالا به فروشگاه دِت مُد باید تصویر برگه پستی را از طریق شماره‌های پشتیبانی واتساپ ارسال نمایید. در صورت عدم داشتن فاکتور خرید و فاکتور پستی، عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داست.
  • بعد از هماهنگی با واحد پشتیبانی، علت مرجوع کالای خود را به شماره‌های پشتیبانی در واتساپ بفرستید و یا در کاغذی به صورت کامل یادداشت و به همراه بسته مرجوعی ارسال کنید.
  • در صورت انصراف از خرید که شامل هیچکدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا برعهده مشتری می‌باشد.
  • هزینه بازگشت کالاهایی که کاربر مایل به مرجوعی سلیقه‌ای آنها می‌باشد برعهده خود کاربر است.
  • مسئولیت صحت آدرس و اطلاعات وارد شده در سفارش برعهده کاربر می‌باشد. چنانچه کاربر در ثبت آدرس یا کدپستی دچار اشتباه شده باشد، هزینه ارسال مجدد بسته به آدرس صحیح برعهده کاربر می‌باشد.
  • درصورت عدم دریافت بسته توسط کاربر، بسته به فروشگاه دِت مُد بازگشت داده می‌شود و برای ارسال مجدد با کاربر هماهنگ خواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت عدم پاسخگویی کاربر، سفارش لغو می‌شود و هزینه پرداخت شده به اعتبار کیف پول کاربر منتقل خواهد شد.
  • کالاهایی که دارای کد بهداشتی هستند شامل انواع زیرپوش, بادی، لباس زیر و … قابل تعویض و بازگشت نمی‌باشند.
  • بازگشت کالا صرفاً با اطلاع‌رسانی به پشتیبانی و تأیید فروشگاه دِت مُد امکان‌پذیر است. توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع‌رسانی به عهده کاربر می‌باشد.
  • محصولاتی که دارای تخفیف 50 درصد و بالاتر هستند شامل مرجوع و تعویض نخواهند بود.