شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود(بدون صفر اول) و دریافت کد تایید، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
لطفاً ایمیلهای اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری Gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که لینک تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
جهت امنیت و دسترسی دائمی در دت مد شما نیازی به رمز عبور ندارید چون ثبت نام و ورود با شماره تماس شما انجام می شود و با کد تایید وارد می شوید .
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
خیر،به صورت مهمان هم قادر به خرید هستید و کافیست که اطلاعات مورد نظر را تکمیل فرمایید.
ولی با عضویت در دِت مُد میتوانید:
– سریعتر و سادهتر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– بعضی از کدهای تخفیف مخصوص افرادیست که عضو هستند و لیست خرید دارند
– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
بله، شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به دِت مُد (در صورت عضویت)
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) بازبینی سفارش
4) اطلاعات پرداخت.
درمرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “سفارش به آدرس دیگری حمل شود” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید و حتما در قسمت یادداشت سفارش به این نکته اشاره فرمایید.
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد:
1) ورود به دِت مُد
2) اطلاعات ارسال سفارش
3) بازبینی سفارش
4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش یا همان پرداخت صورتحساب، در قسمت یادداشت سفارش اطلاعات مورد نظر را وارد نمایید.
همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود به این نکته اشاره کنند.
دِت مُد با ارسال ایمیل و پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دِت مُد با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی تماس بگیرید.
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق ایمیل و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش دِت مُد با شما تماس خواهند گرفت.
بله، ولی به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم بهتر است سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
بصورت پیش فرض فاکتور همراه سفارش ارسال میگردد. در صورتیکه مایل به دریافت فاکتور نیستید باید به این موضوع در قسمت یادداشت اشاره فرمایید. در ضمن توجه داشته باشید که پیش فاکتور الکترونیکی خرید، جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال میشود.
گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به “ناموجود” تغییر پیدا میکند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال دِت مُد تلاش میکند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند. در صورتی که قصد خرید کالایی با وضعیت “ناموجود” یا “به زودی” را دارید، میتوانید برای اطلاع از زمان حدودی موجود شدن و عرضه کالا در سایت دِت مُد با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
کالاهای دارای قیمت که در سایت دِت مُد با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار دِت مُد موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت فروش همزمان در فروشگاه و وبسایت، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا میشود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف میشود و با شما تماس گرفته خواهد شد.
به طور کلی محدودیتی برای تعداد سفارش از یک کالا در دِت مُد وجود ندارد، ولی با توجه به اینکه موجودی قابل فروش برای هر کالا در هر زمان متفاوت است، برخی اوقات محدودیتهایی در تعداد سفارش از یک کالا اعمال میشود.
همگی کاربران دِت مُد میتوانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دِت مُد، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره کارت اعلام شده در سایت دِت مُد برای همه کاربران وجود دارد.
برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه روشهای پرداخت مراجعه کنید.
شما میتوانید با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت دِت مُد، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
در حال حاضر امکان پرداخت در محل فعال نمی باشد.
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دِت مُد از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.
پرداخت اینترنتی به گونهای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از دِت مُد که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکتههای زیر را رعایت فرمایید:
– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده میشود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.
– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل در قسمت بالا سمت چپ صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.
– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.
برای سفارشات بالای یک میلیون تومان رایگان بوده و برای سفارشات کمتر از یک میلیون تومان در تمامی نقاط کشور مبلغ 35000 تومان است.
البته خریدارانی که در شهر تهران هستند می توانند گزینه ارسال با پیک (طبق تعرفه تاکسی های اینترنتی) را انتخاب کنند که در این حالت مطمئنا سفارش سریعتر به دست خریدار میرسد ولی هزینه ارسال سفارش با مشتریست.
زمان رسیدن ارسالهای خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از 2 تا 5 روز کاری متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمیتوان به طور دقیق تعیین کرد. درباره ارسال در شهر تهران، فروشگاه دِت مُد تمام تلاش خود را می کند تا نهایتا ظرف 48 ساعت سفارش را ارسال کند. با این وجود، به دلیل مسائل مختلف مانند برنامه زمان بندی ارسال در دِت مُد و مشکلات ترافیکی، وعده تحویل دادن کالا راس ساعت خاص برای دِت مُد مقدور نیست. ولی اگر پرداخت را از طریق درگاه بانکی انجام داده باشید و ساکن شهر تهران هستید، می توانید با فروشگاه تماس گرفته و زمان ارسال سفارش را مشخص نمایید.
زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه نحوه ارسال مراجعه کنید.
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
در صورتیکه سفارشتان کمتر از یک میلیون تومان باشد و شما ارسال با پیک را انتخاب کرده باشید، در هر نقطه ای از استان تهران یا حتی کرج هم باشید، سفارشتان با پیک ارسال میشود.
دلیل این موضوع هم این است که هزینه پیک با شماست.
درصورتیکه سفارش بالای مبلغ گفته شده باشد که شامل ارسال رایگان شوید، باید در محدوده زیر باشید تا سفارشتان با پیک بصورت رایگان ارسال شود.
البته ناگفته نماند، در صورتیکه شما در تحویل سفارشتان عجله داشته باشید و شامل ارسال رایگان شده باشید و در محدوده هم نباشید، می توانید با پشتیبانی تماس بگیرید و کارشناسان ما را از این موضوع مطلع کنید تا با هزینه پس کرایه سفارشتان ارسال شود.
محدوده ارسال شده بصورت زیر است و سایر نقاط از طریق پست پیشتاز یا پست ویژه ارسال میشود:
از سمت شرق: تا سه راه آزمایش (بعد از سه راه آزمایش، اگر آدرس از مسیر خیابان دماوند نباشد مانند آدرسهای به سمت حکیمیه و خود حکیمیه ارسال با پیک مقدور است)
از سمت غرب: بزرگراه همت (منطقه 22) تا شهرک باقری، آزاد شهر و پیکان شهر تا کیلومتر 14 جاده مخصوص کرج و جاده قدیم کرج
از سمت جنوب: تا بزرگراه آزادگان به استثنای شهرری و دولت آباد از سمت خاوران تا شهرک مشیریه (برای خود شهرک مشیریه مقدور است) مناطق جاده بهشت زهرا، باقرشهر، واوان، پالایشگاه ، نیروگاه برق، قیامدشت، شهرک صنعتی عباس آباد در محدوده ارسال با پیک دِت مُد نیستند.
همه سفارشها پس از طی مراحل پردازش، به طور روزانه تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارشهای دِت مُد میشوند.
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده میتوانید شماره 24 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:
در ضمن برای اطلاع از شماره مرسوله پستی، لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید یا به صفحه اینستاگرام دِت مُد مراجعه نمایید.
طی قرارداد بین دِت مُد و تامین کنندگان، تاریخ شروع گارانتی بیشتر کالاها، بر اساس تاریخ فاکتور فروش دِت مُد محاسبه میشود و تاریخ مندرج در برگه گارانتی به تنهایی معیار اعتبار گارانتی نیست. بنابراین اگر کالایی را دریافت کردید که مدتی از تاریخ شروع گارانتی آن گذشته بود جای نگرانی نیست و با ارائه فاکتور فروش خود میتوانید از خدمات گارانتی کالا استفاده نمایید. با این حال برای اطمینان بیشتر با فروشگاه دِت مُد تماس بگیرید.
دِت مُد برای کلیه محصولات خریداری شده از طریق سایت، 7 روز فرصت برای بازگرداندن کالا در نظر گرفته است. شرط استفاده از این فرصت، فقدان هرگونه آسیب فیزیکی به کالا یا بسته بندی آن است. بطور مثال برای البسه اتیکت دار، وجود اتیکت به همراه لباس الزامیست.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط استفاده از مهلت 7 روزه گارانتی مرجوعی به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
با پشتیبانی تماس بگیرید (از طریق شمارههای موجود یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
با پشتیبانی تماس بگیرید (از طریق شمارههای موجود یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
امکان قرار گرفتن یک کالا در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز را کارشناسان دِت مُد با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلفی بررسی میکنند و با توجه به محدودیت زمانی عرضه به صورت شگفت انگیز، امکان اعلام آن از قبل وجود ندارد. اما کاربران میتوانند با عضویت در اینستاگرام دِت مُد از این موضوع مطلع شوند.
طرح پیشنهاد شگفت انگیز چارچوبی دارد که خارج از آن ثبت سفارش ممکن نیست، بر این اساس شما تنها مدت کوتاهی فرصت دارید سفارش خود را با قیمت شگفتانگیز ثبت کنید و پس از آن قیمتها به حالت اول برمیگردند.
در صورتیکه موجودی انبار کافی باشد این امر ممکن است.
پیش از مرحله پرداخت صورتحساب، امکان تغییر سفارش بر اساس قیمت شگفت انگیز وجود دارد ولی پس از آن سفارش به هیچ وجه امکان اصلاح ندارد.
برای اطلاع از سوابق دریافت و مصرف کدتخفیف، باید به حساب کاربری خود وارد شوید.
هر کد تخفیف محدودیتی دارد که این محدودیت هم می تواند بر اساس زمان باشد و هم می تواند بر اساس تعداد استفاده شده. مطمئنا دلیل باطل شدن یکی از موارد گفته شده است.
میزان استفاده از کدتخفیف برای کالای خریداری شده، به طور خودکار توسط سیستم محاسبه میشود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
احتمالاً سبد خود را خالی نکردهاید، تا وقتی که کالا در سبد خرید شما قرار دارد، کدتخفیف به حساب شما بر نمیگردد.
بله، دِت مُد به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی میکند.
در حال حاضر محاسبه تخفیف برای همه مشتریان فقط بر اساس سیستم کدتخفیف امکان پذیر است. شما میتوانید با خریدهای پیوسته از حداکثر تخفیفات ممکن برای خود و سازمان خود بهرهمند شوید.
سیاست قیمت گذاری در دِت مُد مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
به طور کلی قیمتها در دِت مُد کاملا مناسب و رقابتی بوده و خرید از دِت مُد برای مشتریان به صرفه است.
قیمتهای ارائه شده برای کالاهایی با برند شناخته شده در دِت مُد، قیمتهای خرده فروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا نماینده رسمی توزیع آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و قیمت سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین میشوند.
سیاست قیمت گذاری در دِت مُد منصفانه است و برای هر مشتری در هر گوشهای از کشور قیمتها یکسان و شفاف هستند.
با در نظر گرفتن امکان استفاده از طرحهای تشویقی و تخفیفات ویژه از قبیل “کدتخفیف” و “پیشنهاد شگفت انگیز” و سایر سرویسهای ارزش افزوده سطح قیمتها در دِت مُد بیش از پیش مناسب ارزیابی میشوند.
کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی و خدمات فروش قابل ارائه دِت مُد از طریق دفتر مرکزی تهران که آدرس آن در وب سایت مندرج است پردازش میشود.
لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی از طریق ایمیل info@detmode.ir به دِت مُد اطلاع دهید.